2008年12月11日星期四

chapter one fitting


今天去cicy chan finalise 頭髮+當天的安排.
決定cicy當天5.45am 便要到達我家.
OMG!!几耐未試過咁早起身
chapter one 也是同一棟大廈,便順到去看當日可借用的頭紗.
Abbey 說婚紗已改好,便將婚紗也試穿了.
合身,
但為什麼我的腿那麼短?
既然有婚紛出租服務,租長腿肯定會很好生意
P.S
abbey 話,那........每條gown 都要$5000 cheque當 deposit 呀.
我走個時,懶醒話: 咁我到時prepare 2 張$5000 cheque 俾你啦
abbey 呆左,"哦,其實一張$10000 cheque 都得既"
~0~
出到笠口,我個妹陰陰嘴笑
點先.............

1 則留言:

林澄 說...

你好呀,我昨晚於chapter one試衫,很喜歡呢!不過有點兒貴呀!

因為我將於外國結婚,訂造或買現貨是必須的。

你覺得chapter one的overall service好嗎?